sillä tänään tempaisin viimeisen Harry Potterin eli noin 800 sivua taikamaailmaa. Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi kirjoja lueskellut sillä mulle käy aina näin eli jään ihan koukkuun siihen kirjaan ja luen ja luen vaan kunnes saan sen yleensä siinä päivässä tai parissa loppuun.

Meillä  on ollut töissä reilun vuoden käynnissä meille hoitsuille suunnattu työnjkohanke, jonka kautta lääkärien tehtäviä siirretään entistä enemmän meille (ja luultavasti suuremmin palkkaan vaikuttamatta!). No siihen liittyen meillä on kaks tenttiä, joihin luettavaa riittää ihan nokko, tähän ekaan pari kansioita täynnä monisteita, mutta kummasti sitä keksii muuta tekemistä ettei tartte tenttiin lueskellä. Eli ei ole opiskelutavat juurikaan muuttuneet sitten opiskeluaikojen, jolloin oli pakko lajitella parittomia sukkia tai siivota vaatekaappeja tenttiin lukemisen sijaan. Ja sitten meillä olisi ens viikolla se KAUHEA KATASTROFI töissä johon pitäisi aineistoa lueskella. Viime katastrofiin lainasin koululta pari kirjaa, jotka yllättäen unohdin palauttaa ja jokunen viikko sitten niistä tuli 140 euron lasku...

Nuo on muuten hävinneet kaikki mun kuvat täältä blogsusta, kun olin niin viisas, että poistelin ne tuolta hallintasivuilta. Katosivat peijakkaat kaikki täältä oikeiltakin sivuilta. Tietääkö kukaan saako niitä mitenkään palautettua takaisin? Ei varmaan.

Tänään aamulla meinas olla vähän haipakkaa kun puoli kahdentoista aikaan soitti tyttöjen tarhakaverin äiti ja kysyi pääsiskö heidän tyttö meidän kyydillä toisen tarhakaveri synttäreille. Olin ihan pihalla ja selvisi, että klo 13 oli synttärit ja vielä naamiaissynttärit. Mulle oli vaan Vinski ja tytöt unohtaneet mainita asiasta ja unohtaneet ne muutenkin. No mun piti olla kahdeltatoista käyttämässä Nappia hierojalla (Blomsterin Anne-Mari Torniosta), joka loppuu sitten yhdeltä. Passitin Vinskin viemään koira sinne ja alettiin etsiskeleen naamiasasuja ja miettiin lahjaa sankarille. Hyvin me sitten saatiin tytöt juhlakuntoon ja kunhan saatiin auto kotiin yhden jälkeen niin myöhästyttiin kemuista vaan puolisen tuntia. Meinas vaan häiriintyä mun leppoinen lauantai kun piti noin äkäisesti toimia...

Mitähän muuta? Tämä viikko ollut semmoista haipakkaa noiden iltamenojen suhteen ettei olla juurikaan koirien kanssa treenailtu. Ja se vähäkin mitä ollaan laittaa miettimään ettei Nappi ehkä taidakaan olla vilä toukokuussa voittajaluokan kisakunnossa. Ainakun luulen, että se on jonkin asian oikeasti hoksannut niin seuraavalla kerralla menee homma ihan kätöseen. Ei oo heleppoa! Pitäsköhän ottaa sittenkin uus bordercollie, nehän toimii kuin ihmisen ajatus :) Ei kyllä mää näissä karvakasoissa pysyn kun nämä on enemmän semmoisia boheemeja otuksia; sopii mun luonteelle.

Huomenna käydään Johannan ja Mesi-hoffin kans lenkkeilemässä ja kuuntelemassa uusia toko-oppeja. Ja iltapäivästä sitten vissiin Ruusu pääsee reuhaamaan Täplä-siskon kanssa. Ja saisinkohan aukaistua tenttikirjan jossain välissä...? Hope so.